08.56

Jag fick lov att ta en paus från mitt inläggsläsande på bloglovin. När jag loggade in för typ en timme sedan så hade jag 345 olästa inlägg och nu har jag "bara" 104 stycken kvar, men det är rätt kul och underhållande när jag gick upp fem över sju imorse och ingen annan var vaken. Har varit uppe runt sju varje morgon denna veckan så det är kanske inte så konstigt att jag vaknar den tiden idag också. Jag borjar bli hungrig nu och måste duscha. Egentligen funderade jag på att ta en morgonpromenad precis när jag vaknade, men jag ändrade mig. 


Förresten så fick jag ett mail imorse om att min dator som jag beställde i torsdags har blivit postad, så förhoppningsvis kommer den på måndag! Det är en Acer av lite äldre modell men jag tror jag blir nöjd ändå, dessutom var den ju billig! 

Nu ska jag se Top Model Sverige från i tisdags! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0