MITT 2011

JANUARI 2011
Jag och Alexander hade varit tillsammans i 6 månader. Jag hade blond/brunt hår. Försökte sluta röka.
FEBRUARI 2011
Gjorde absolut ingenting speciellt faktiskt. Levde livet och chillade med min babe.
MARS 2011
Oskar fyllde 7 och vi gav honom en blandsiva i present. Bodde ensam hos mormor i en vecka när hon var borta. Såg Håkan Hellström.
APRIL 2011
Absolut ingenting speciellt.
MAJ 2011
Fått se ett nyfött fölunge. Klappade den. Det snöade i Dalarna. Spenderade massa tid hos pappa. Hade urinvgsinfektion. Fick fler kattungar. STUDENTKRYSSNING. Malin fyllde 16.
JUNI 2011
Ett år med Alexander. Jag bloggade på en annan blogg än blogg.se också.
Forts kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0