23.06

Oj, har inte bloggat på hela dagen, vad tråkig jag är.
Har haft ganska fullt upp idag, om man säger så. Jag började dagen med att vakna vid kvart över ett, hej härsover vi bort hela dagen. Sen åt jag nudlar till "frukost", efter det så var det ut och köra bil till affären och tillbaka såklart. Köpte avokade, skagenröra och cigg. När jag kom hem så delade jag på avokadon och la skagenröra i det lilla hålet, verkligen superduper gott var det, jag bjöd både Malin och Alexander på det och dom gillade det också. Sen myste jag lite med Malin i soffan med musik och så.
Sedan lagade vi mat, kycklingtacos, mumsmums, med lite special ingredienser som vi inte brukar ha till tacos, som ananas, keso och avokado. Vi tyckte dessutom det var så lite kyckling så vi gjorde tärningar av falukorv och kryddade med tacokrydda, det var gott! Och hela kvällen nu har jag och delar av familjen sett på Irene Huss.
Just nu sitter jag på toa och skriver, för jag var så sjukt kissnödig när jag satt i soffan, så jag var bara tvungen att gå, tacka vet jag bärbar dator!
MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0