23.04

Hade en helt underbar kväll igår med mina fina vänner, min pojkvän och även min finaste syster. Blev dock sjukt trött och gick hem tidigare än vanligt, haha. Tolvslaget var mysigt med massa kramar, cigarr, sprit och raketer. Har inte så många bilder, men tog några med mobilen som kanske kommer upp imorgon eller så. Dessutom mådde jag toppen imorse när jag vaknade och det blir liksom pricken över i:et efter en awesome kväll. Idag har jag och älskling beställt hemkörd pizza för att det var dåligt väder ute, och sen har jag bara myst med familjen till Beck och ätit ost och kex. Nu är jag dock trött som fan och ska krypa ner i sängen och spela left 4 dead med min finaste.
Nu är det nytt år och jag har inga nyårslöften utan bara att hoppas på ett underbart år med mycket vänner, kärlek och familj i närheten.
Jag har börjat med "MITT 2011" idag och jag ska fortsätta med det imorgon, om jag orkar. Ska även försöka ta mig ut på en promenad i snön kanske, myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0