22.01

VEM-FRÅGOR;
Vem kysste du senast? Alexander.
Vem saknar du just nu? Syster
Vem vill du återuppta kontakten med? Hm, vet inte.
Vem vill du sova med inatt? Alexander!
Vem kommer du aldrig sluta tänka på? Vet inte.
Vem får dig alltid glad? - Mamma, oftast!
Vem skrev åt dig på facebook senast? - Syster
Vem skrev åt dig på msn senast? - Det vet jag inte, har inte varit inne på msn på 100 år.
Vem är din bästa vän? - Linda, Jenny, Emma, Jessica, flera.
Vem ringde dig senaste? Jenny
Vem i din klass prata du med senast? - Nathalie kanske
Vem älskar du? - Många, Alexander, Familjen.
Vem hatar du ? - Finns nog ett par.
Vem skulle du vilja byta liv med? - Ingen.
Vem kramade du senast? - Alexander
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - Vet inte, Håkan Hellström kanske.
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - Gabrielle i Desperate Housewife
Vem bråka du senast med? - Vet inte.
Vem saknar du? - Svarade ju längre upp
Vem har du inte träffat på länge? - Min klass!
Vem var du med senast? - Min familj?
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - Kommer inte ihåg.
Vem puffa dig på facebook senast? - Oscar tror jag.
Vem vill du återuppta kontakten med? - Varför är det samma frågor flera gånger?
Vem skulle du först berätta  till om du blev gravid? - Alexander eller mamma :D
Vem vill du träffa nu? - Syster
Vem delade du senast en dricka med? - Var väl med nån på nyår
Vem är den snyggaste tjejen i världen? - Vet inte :D
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - Vet inte, haha, måste man hålla reda på sånt?
Vem drack du alkohol med senast? - Massa fina folk på nyår!
Vem vill du festa med? - Mina nära och kära
Vem är den bästa bloggaren? - Jag, eller Kissie. (HAHA, fatta ironin)
Vem är snyggast av dina vänner? - Nathalie såklart! ;)
Vem sjunger bäst av dina vänner? - Ebba tror jag, eller min fina Alexander.
Vem vill du ha en myskväll med? - Alexander!
Vem ska du träffa imorgon? - Ingen tror jag
Beskriv ditt kärleksliv idag med tre ord: Fint!
Beskriv ditt kärleksliv för ett år sen med tre ord: Fint, lyckligt och förevigt.

2011;
Gjorde du något du verkligen ångrar ? - Klart man gjorde.
Blev du kär ? - Nej.
Hade du ett förhållande ? - Japp
Hur var sommaren 2011? - Awesome!
Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Japp
Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - Körkort!
Bästa minnet från 2011? - Peace and Love eller alla dagar med min finaste ♥

ANTINGEN ELLER;
Sommar eller vinter? - Sommar
Höst eller vår? - Vår
Chips eller godis? - Godis
Datorn eller tvn? - Dator
Blond eller brunett? - Svart!
Rött eller lila? - Rött
Svart eller vitt? - Svart
Kjol eller klänning? - Klänning
Halsduk eller sjal? - Halsduk
Kärlek eller vänskap? - Både och!
Öl eller vin? - Inget?
Cider eller sprit? - Sprit.
Mjölk eller vatten? - Vatten
Thåström eller Hellström? - Hellström
Justin Bieber eller Jonas Brothers? - Justin Bieber
Lägenhet eller hus? - Lägenhet
Kenza eller Kissie? - Kenza
En bästavän eller flera nära vänner? - Flera nära vänner
Paradise Hotel eller Big Brother? - Big Brother

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 19
Hur lång är du? - 163
Är du nöjd med dig själv? - Nja, nej.
Din hårfärg? - Svart
Ögonfärg? - Blågrönful
Har du några syskon? - Ja
Är dina föräldrar skilda? - Ja
Är du osams med någon i din familj just nu? - Osams skulle jag inte kalla det.
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - Äldst
Vill du ha syskon? - Har redan
Vad vill du heta? - Lina
Hur är du som person? - Störd :D
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Allt?
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - Både och faktiskt.
Dricker du? - Ja
Röker du? - Ja
Snusar du? - Nej
Är du helsvensk? - Nej
Vilken är din naturliga hårfärg? - Blond/rått kanske

SEX&SAMLEVNAD
Har du gjort något inom sex som du ångrar? - Ja.
Har du en pojkvän? - Ja.
Har du någonsin haft en KK? - Jodå.
Har du haft sex med mer än 5 personer? - Ja.
Är du kär? - Ja
Blir du lätt kär? - Nja
Är det viktigt att vara kär i personen man har sex med? - Förut tyckte jag inte det, men nu tycker jag.
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? - Man får göra som man vill
Vilket preventivmedel använder du dig av? - Kondom :D
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - 1
Vill du ha barn? - Japp!
Har du haft sex utomhus? - Nope
I en provhytt? - Nej
I en bil? - Nej
I någon annans säng? - Ja
Hur många har du strulat med på en kväll? - Max två.
Hur var din första kyss? - Kommer jag inte ihåg
Vem kysste du senast? - Alexander ju!
Vem vill du kyssa? - ALEXANDER
Kramar eller kyssar? - Båda, samtidigt!

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? - Samsung Galaxy sII
Vad är din ringsignal? - Nån inbyggd
Vem ringde senast? - Jenny
Vem ringde du senaste? - Mamma eller syster
Vem smsa senast? - Mamma
Vem smsar du till senast? - Mamma
Ringer du hellre än smsar? - Nej.
Hur mycket % batteri har du kvar? - Vet inte, min tele är inte här.
Hur mycket pengar har du på mobilen? - Abonnemang
Vad är din bakgrundsbild? - Helsvart.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Vet inte, har inte telefon här.
Vilka finns i din inkorg? - Massa olika
Vad är det första du ser när du går in på foton? - En bild från nyår tror jag.
Vem smsar du ofast med? - Mamma, Alexander, Syster åså.
Vem är din 12:e kontakt? - VET EJ
Vad tycker du om den personen? - VET EJ
Vem är din 8:e kontakt? - VET EJ
Vad tycker du om den personen? - VET EJ

DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? - 20 kanske 22
Vem umgås du mest med i skolan? - NATHALIE
Vem umgås du mest med hemma från din klass? - Ingen :D
Vem av dina vänner berättar du allt för? - Jenny, Emma åså
Litar du på alla dina vänner? - Nästan så
Vem festar du helst med? - Mina finaste vänner
Vem vill du träffa nu? - Syster
Vem av dina vänner är längst? - Boston tror jag
Vem av dina vänner är kortast? - Jenka <3
Vilken klass går du i? - MP10
På vilken skola går du? - NTI
Har du bra betyg? - Nä
Vem av dina vänner umgicks du med sist? - Massa på nyår
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? - Vet inte
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - Ja
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? - Ja
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - Lika ungefär kanske
Har du kysst någon i din klass? - Nej
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass?  Dummare tror jag!

Kommentarer
Postat av: SandraAngeliqa ❥

Hej! Vill du superenkelt tjäna pengar på din blogg? Du kan tjäna upp till 70 kr per besökare och det är helt utan åldergräns! Jag har skrivit om det i ett inlägg på min blogg, läs här: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html

2012-01-04 @ 13:49:21
URL: http://sandraangeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0