14.50

Mår sjukt bra idag faktiskt, känner att livet leker! Försov mig dock imorse, men det betydde att jag fick ligga och mysa med min älskling extra länge. Sen fick jag sluta tidigare på min sista lektion, så slutade väl kring halv ett, hur skönt som helst.
Nu sitter jag hos mormor och har precis druckit en väldigt god smoothie som hon hade gjort. Skönt att vara här eftersom jag träffar henne så sällan. 
Världens finaste och underbaraste mormor ♥
Senare ikväll ska vi hem till min morfar på finmiddag med vita dukar, kristallglas och trerätters. Brukar vara mysigt och kul där med närmaste släkten.
Så alldeles snart blir det att svida om till finkläder innan mamma kommer och hämtar mig. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0