14.33

Vaknade för en stund sedan av att jag var så sjukt kissnödig, kunde knappt resa mig ur sängen, men jag klarade mig upp utan att kissa ner mig, som tur var! Snacka om att jag har vänt lite på dygnet också, men det känns ändå okej, för att det ju lov, men snart är det slut och det ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan. Har inte så mycket att göra om dagarna, fast det ska dock ändras på idag, för idag ska jag och älskling köra en riktigt välbehövligt städning i vårat rum. Jag har en klädhög på golvet som är lika stor som Medelhavet ungefär. Inte riktigt så, men nästan, den är nästan lika djup också.
Just nu sitter jag i soffan med min pluttiga lilla Gizmor och ska alldeles snart ta en macka och sen en cigg sen kör vi igång med städningen!
Hur söt är inte min plutt? ♥
Bilden är förövrigt tagen med min mobil kamera och redigerad med en mobil app, så inte världens bästa kvalitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0