13.10

Har inte bloggat på väldigt länge nu, och jag skrev nyss ett inlägg om att jag skulle ta ett uppehåll, men det ska jag inte. Blev sugen på att blogga direkt på en gång. Så nu gör jag det, det har inte hänt så mycket på senaste tiden. Jag kämpar vidare med skolan och längtar efter APUn.
Försov mig imorse och så skulle jag dra in till skolan för att hinna vara på svenskan iallafall, men innan jag åkte så fick jag reda på att svenska lektionen var inställd, så nu sitter jag här i sängen nysminkad och har ingenting att göra. Jag ska skriva klart en novell till skolan och se lite på nån serie, har ingen serie att se just nu, så jag har laddat ner Glee och Gossip Girl för att se om jag astnar för någon av dem, vilket jag hoppas. Det är så underbart att ha en serie man kan följa.
Just nu för att fördriva tiden så kollar jag på Elsas Värld på TV3 Play och ska alldeles snart gå upp och ta en banan.
Fyfan vad jag är sugen på pannkakor då. Funderar på att göra det, eller typ fattiga riddare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jag har en jätte enkel tävling på min blogg där du kan vinna något valfritt från ohiocenter.



Här är direkt länken till min tävling:

http://lullzz.blogg.se/2012/january/tavling-valfritt-plaggsmycke.html



Skulle varit kul om du var med!

Lycka till

2012-01-31 @ 18:08:33
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0