08.25

Bloggen har varit lite inaktiv när vi har varit här. Ber om ursäkt för det.
Menmen, sånt händer. Jag sitter vid datorn nu och Alexander somer och snarkar så sött bakom mig.
Jag ska koka lite kaffe tror jag och ta mig en macka. Sen drar jag nog över någon film på tv som jag kan kika på när Alexander och Bruno sover, haha.
Har en jättemysig dag igår. Skola först, sen kupolen med syster för att köpa vinterskor till henne. Själv så är man ju fattig. Sen följde hon mig till vårdcentralen och efter det drog vi hem och lagade korv och potatis med beasås, sen skärde vi massa grönsaksstavar och hade dipp till, det var supermysigt!
Malin kommer hit efterskolan idag igen och då drar vi nog till kupolen igen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0