22.41

Har haft en hektisk dag. Helt ärligt, jag gick upp vid halv nio, direkt då så åkte jag med mamma och hjälpte henne att städa lägenheten. Kvart i åtta på kvällen var vi klara, då drog vi till Kupolen och köpte födelsedagspresenter till Per på en kvart. Sen hem och äta och nu sitter jag här. Hur jävla trött som helst.
Helt ensam är jag också.
Alexander har farit iväg till Skåne och kommer inte hem förrän om 10 dagar eller nått, jag orkar itne räkna så noga.
Fast det finns några bra saker. Som att jag får en stor säng för mig själv och kan sova i mitten! Jag kan kolla på exakt hur mycket Desperate Housewives jag vill.
Sen kommer jag dock inte på nått mer, haha. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0