20.38

Har haft fullt upp idag, har inte varit hemma sen klockan åtta imorse. Så det har verkligen varit mycket. Åkt hit, och dit och lite fram och tillbaka. Skulle egentligen övningsköra idag också, men jag hittade inte övningskörningspapperen när vi skulle åka iväg och hämta Malin så mamma fick köra för vi hade lite bråttom också. Har testat något nytt som heter matvete till maten idag, och det var riktigt gott faktiskt, då jag inte äte potatis och pasta. Till det var det korv och stuvadspenat, gottgott!
Nu sitter jag i sängen med Malin och jag kommer alldeles snart lägga mig och sova, för imorgon ska jag och mamma börja måla i mitt rum.

Så stor skullemin snopp varit om jag var kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0