20.00

Har inte bloggat idag, för att jag hade inte min dator med mig till skolan idag.
Jag, Malin, Tomas och Sofie har varit på UFmässa idag på Lugnet. Det var verkligen inte så kul. Jag och Malin drog till Borlänge och käkade Donken istället. Alexander var också med, sen kom Jenny dit och sedan Emma och Albin. Så jag har typ träffat hela min bekantskapskrets idag, haha, nej men nästan.

Efter Donken så chillade vi runt lite, och sen beställde jag min efterlängtade telefon! Dom hade inte den inne, så den kommer någon dag nästa vecka.

 

Även detta har råkat hamna i min sminkväska under dom senaste dagarna.

Bilderna är från google

 

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med lite Desperate Housewives och måla naglarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0