17.36

Inte bloggat på ett tag!
Haha, som vanligt då.

Nu sitter jag ute på kajen med olika folk, det är kallt med chill ändå.
Helgen har varit chill och mysig. Fredagen spenderades med folk och igår var vi på kupolen och sen kom vi hem och festade lite med familjen. Idag har vi bara tagit det lugnt. Skönt.
gått sönder.

Imorgon är jag ledig och då ska jag och Alexander till Kupolen och prata med dom på Tele2, för jag lär ju skaffa en ny telefon. Det blir en med abonnemang. Comviq kompis surf eller nått. Det är det som låter bäst iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar = ) I morgon ska jag läsa igenom din blogg = ). Kram

2011-10-02 @ 22:25:06
URL: http://metrobloggen.se/upponer
Postat av: Tele2

Hej Lina,



Om du har några frågor gällande att skaffa en ny telefon får du gärna kontakta mig på min mejladress.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-03 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0