17.22

Jag kommer inte skriva något om att "ååh, bloggen har varit död, blabla"
Jag vet ju liksom att den har det, och det vet mina läsare också.
Har haft en hektisk vecka med massor att göra. Har fortfarande massor, men det lugnar ner sig. Kanske därför jag haft ont i magen i flera dagar nu.
Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma och kanske plugga lite på min textkommunikationsgrej.
Nu funderar jag på att sätta mig vid katterna en stund och lukta och gosa med dom. Så söta. Kanske blir någon bild också. Hehe. Sen sätter jag mig nog i soffan och kollar på mitt älskade Desperate Housewives.


Kommentarer
Postat av: Nattha

SV: älskar dig också! <3

2011-10-24 @ 13:44:02
URL: http://natthaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0