10.15

Godmorgon!
Igår satt jag knappt vid datorn, haha. Börjar göra det mindre och mindre.
Var iallafall i skolan sen gick jag vid ett till vårdecentralen.
Efter det så fanns det ingen som kunde hämta mig, så jag fick sitta i Säter i en och en halv timme och frysa ihjäl, nästan.
Sen när jag kom hem så var det två små söta kids här och vi la pussel. Alexander och Jennifer kom hem också och vi chillade mest i mitt rum.
Jag har färgat håret också, så nu är det svart igen. Nu känner jag mig som mig själv.

Imorgon flyttar jag och Alexander hem till Jenny och Gustav i en vecka för att vara kattvakt när dom är i Turkiet. Ska bli sjukt skönt faktiskt. Så idag blir det att packa och så. Nu funderar jag på om jag ska göra frukost på sängen åt Alexander, eller om jag ska duka fram på bordet och be honom komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0