07.48

Vet inte vad som har hänt med mig.
Just nu är jag skapligt less på allt. Speciellt skolan. Men som tur är får man ju lov idag iallafall. Ska bli grymt skönt, Förutom att Alexander åker ner till Skåne och stannar dr i en och en halv vecka. Men jag kommer nog fördriva tiden ändå. Vi ska pyssla i mitt rum, jag och mamma, sen ska jag kanske på krogen med Linda i helgen, jappjapp!
Har sjukt skön och behövlig sovmorgon idag faktiskt, och jag slipper åka med den tidiga bussen för mamma kunde skjutsa mig till Borlänge, så tar jag bara bussen därifrån. Jag har till och med hunnit duscha imorse, men har precis insett att jag la ju alla mina kläder på tvätt igår.... Har ingenting att ha på mig, förutom gråa mjukisbyxor och en grå mjukiströja. Jag kommer se ut som en sten.
Nu ska jag ägna några minuter åt ett Desperate Housewives avsnitt, sen ska jag sminka mig. Brukar stenar ha smink?

Kommentarer
Postat av: Alexander

alltid!

2011-10-26 @ 11:37:24
Postat av: malin, :)

HAHAHAHA!

Lilla stenen då <3

2011-10-26 @ 18:15:20
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0