17.09

Har varit nere med mamma på loppisen ett tag nyss, även kikat på kläder och skor som jag sa.
Nu är jag genomfrusen och trött. Huvudvärk också, men det blir nog bättre när jag har ätit. Vi ska äta pizza idag, fyfy, men ja. Det händer ju inte så ofta faktiskt. Jag hatar dock att välja vad man ska äta för pizza. Eller pizza, kebab, sallad eller nått helt annat. Jag älskar dock när det är champinjoner på pizzan, burkar alltid ta extra, hehe. Gillar även kyckling, curry, banan och jordnötter. MUMS, jag börjar bli hungrig av det här inlägget nu, så nu ska jag slå på DH och vila lite.
Vilken är eran favoritpizza?




Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej !

Fin blogg :)

Jag gillar Hawaii bäst :)

Kram

2011-11-20 @ 18:26:07
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0