10.32

Har inte suttit vid datorn på hela veckan. Har ju haft APU och varje dag när jag har kommit hem så har jag varit så sjukt trött så jag har bara ätit och gått och lagt mig sen. Typ vid åtta varje dag. Jätteskönt, faktiskt. Har varit grymt pigg på morgonen när jag skulle upp.
Det går jättebra på APUn och jag tycker det är grymt kul. Veckan har gått sjukt fort, men det är skönt med helg, även om jag längtar tillbaka. Det där är något jag verkligen skulle vilja jobba med resten av mitt liv. Nu myser jag i soffan med min homie och vi ska se lite Desperate Housewives. Han älskar det, han ligger jämt här med mig när jag kollar på det. Jag har även varit sjuk i början på den här veckan också. Det var nte så trevligt, men nu är det bara hostan som är kvar.
Min bästis, han spinner också, men det kan man ju inte få med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0