10.04

Vaknade nyss med sjukt ont i magen, trodde helt ärligt att jag skulle dö. Det är inte bättre nu heller och dessutom har jag ont i halsen, och känner mig fortfarande inte speciellt glad heller. Detta kommer säkert bli en jätterolig helg.. not.
Igår såg jag klart säsong 7 av Desperate Housewives och nu håller jag på att ladda ner första avsnittet på den sista säsongen. Det är så att man måste ladda ner ett avsnitt i taget, och jag kommer ju komma ikapp snart, eftersom den visas på TV nu. Nu ska jag ta lite fil och kanske spela lite betapet. www.betapet.se
Det är alfapet onlie mot andra. Grymt kul!
Tycker på något sätta det är lite roligare än wordfeud.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

betapet är grymt roligt det med! men kör ändå helst på wordfeud ;)



Jag driver en alternativ, lila blogg där jag fokuserar på alternativ klädstil och musik. Min stil är i synnerhet annorlunda och jo, jag har knallila hår. Sjunger även i ett metalband. Jag lovar att du inte stött på något liknande hos mig! I promise I'm worth your attention. :)

2011-11-13 @ 14:56:50
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0