09.30

Får ångest när jag kollar på min statistik, blä.
Men jag har absolut ingenting viktigt att skriva om, jag tror inte folk är intresserade om hur mina dagar är nr dom är exakt likadana. Det enda som är annorlunda är väl helgerna, och då kan jag ta och berätta om denna helgen. Den har varit g-r-y-m. Var på Jennifers 18års fest, och det var grymt kul. Några av mina närmaste vänner var där som jag inte träffat på länge, sånt är alltid kul.
Igår var jag inge bakis eller någonting, hur grymt som helst, jag och Malin åkte mot Borlänge för att hjälpa till på julmarknaden. Det var helt okej, vi gick mest runt och det var kallt. När vi skulle titta på luciakandidaterna så började det verkligen spöregna och jag hade ingen jacka, så jag blev blöt igenom mina kläder.
NU MÅSTE JAG ÅKA, har försovit mig, jag kommer fortsätta på detta inlägg när jag kommer hem ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0