9 maj

Har varit hos pappa hela helgen, och igår hade jag skrivit ett långt inlägg men när jag skulle publicera så försvann det, så det var lite irriterande.
Haft en underbar helg med vänner och familjen. Grillat lite och sånt, myspys!
Blev ingen skola idag, för jag hade bara en lektion som är 40 min lång och ska jag då sitta i en och en halv timme för att komma till skolan och sen nästan två och en halv för att komma hem från skolan? Nejtack! Så jag var hemma idag.
Håller på att tvätta och har myst lite med kattungarna. Blir nog film åså snart, eller chill i solen med en bok kanske. Om jag hittar sladden till kameran så kommer det nog upp lite bidler från helgen åså sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0