2 maj

Ojoj, här var det dött.
Men kanske förståeligt, har varit nere i skåne och alexanders dator har inte riktigt funkat som den ska.
Tänkte dra upp lite saker som jag gjorde på lovet. Tror ingen är intresserad egentligen.
Jag har sett en fölunge, gosat med världens sötaste hund, solat, ätit massa b&j, spelat xbox, varit i skolan, haha, dock alexanders skola.
Den söta fölungen föddes mellan fem och sex på morgonen, och när klockan var sju så var vi ut och klappade på den, innan den ens ställt sig upp första gången.
Måste ju verkligen tala om hur mycket jag älskar min pojkvän. Han är det bästa jag vet, och jag älskar att spendera tid med honom, skulle verkligen göra vad som helst för honom. Finaste ♥
Vi hade även våran 10 månaders dag under lovet, hihi, grattis till oss.

Kommentarer
Postat av: linda

hihi! <3 jag gillar den bilden ju :D <3

2011-05-02 @ 11:31:13
URL: http://lindanellfors.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt brA?:D

2011-05-02 @ 11:39:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0