16 maj

Haft en helt underbar kryssning med massa underbart folk!
Sjukt värt att jag följde med överhuvudtaget.
Igår när jag kom hem var jag så sjukt trött att jag bara slängde mig i sängen och sov och det var fan inte bättre imorse när jag skulle upp vid halv sju och duscha.
Ingen sömn på hela tiden och drack alkohol i 21 timmar konstant.
Nu alldeles snart ska jag ta nått att käka, sen ska jag minsann lägga mig i sängen och kolla massa Grey's Anatomy, i love it!
Finns viss risk att jag somnar också, men då får det väl vara så!







adam behövde lite smink i den hårda natten!

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

Du får inte somna, för jag kommer att störa dig så du hålls vaken, with looove ♥♥♥

2011-05-16 @ 17:03:25
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0