12 maj

Imorse var jag till vårdcentralen och det var helt klart urinvägsinfektion, dom tog kissprov och tröck hårt som fan på min mage, det gjorde jätte ont. Fick även sitta där och vänta hur länge som helst, men läkaren var iallafall hur gullig och snäll som helst. Så nu har jag fått penicillin som jag ska äta i sju dagar, morgon och kväll, det är inte okej eftersom jag ska på srudentkryssning på lördag, och under en penicillinkur så ska man absolut inte dricka alkohol sa hon. Det känns lite drygt, så vi får väl se om jag hänger med ändå, kul med massa fulla och man själv är nykter, vi får se, vi får se.
Vi har snart multimedia och ska visa upp filmerna vi gjort i flash, men jag har inte gjort nån, för jag strejkar fett mot just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0