natt

Herregud, jag har fått värsta monsterhostan från helvetet.
Vet verkligen inte om jag kommer kunna somna. Jag hostar och hostar. Värsta torrhostan också, gör ont.
Varje gång jag får ett hostanfall så hostar jag tills det avslutas med värsta kväljningen. När vi åt så hostade jag tills det kom upp spya i munnen, det var verkligen inte okej. Detta resulterar i att jag har skitont i magen.
Dessutom så tror jag att jag håller på att få ögononflammation, för imorse när jag vaknade så var ögat helt igenklibbigt och det har runnit och varit kladdigt hela dagen. Är det så imorgon så ringer jag nog vårdcentralen!
Nu är älkling uppe och gör nattmackor, sen blir det film och sova. Vi tänkte se denna
Den är rätt gammal, men Alexander säger att den är bra, så vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0