20 juli

Idag har jag jobbat med typ världens smutsigaste jobb, haha, jag och Alexander har sopat och städat lite i vårat pannrum där det håller på att bytas ut en panna, så det var ju skapligt smutsigt.
Men nu har jag tagit mig en skön dusch och ska läsa en bok som jag började på imorse när Alexander sov. Den heter Vecka 36 och är en deckare. Det är en "lättsam" deckare, och det passar mig, för jag brukar inte läsa deckare, men denna verkar funka faktiskt. Lite senare ska vi laga mat och sen blir det kanske att se en film med delar av familjen.
Världens mysigaste gröna handduk!
Och boken handlar om en gravid tjej som försvinner från sin semester, faktiskt bra!
Jag gillar dessutom att täcka över mitt ansikte, hehe. Men är man nyduschad så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0