17 juli

Seg, jag vet!
Just nu sitter jag hos Jenny för jag och Alexander har varit kattvakt här sen igår, det har varit hur mysigt som helst faktiskt.
Igår gick vi till elgiganten och onoff för att jag skulle kolla på saker jag önskar mig. Har ju en önskelista som bara består av saker från såna affärer, haha!
  • Digitalkamera
  • Extern hårddisk
  • Datorväska
Så vi får väl hoppas på nått sånt.
En kameta vill jag verkligen ha, för nu springer jag typ jämt runt med mammas och håller på, skönt med en egen liksom, sen en hårddisk är ju alltid bra, såklart!
Justja, på senaste tiden har jag börjat spela extremt mycket schack, haha, det är ju hur kul som helst! Har till och med laddat ner det till mobilen också.
Idag kommer mamma och hämtar oss efter hon stängt loppisen, så då ska vi hem och chilla, sen imorgon så ska vi jobba på lacken med att slipa köksluckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0