23 februari

Blir inte så mycket bloggande när alexander här är, tyvärr, och dessutom funkar inte internet sladden nere i mitt rum så jag måste sitta vid mammas dator om jag ska blogga. Men ska försöka bli bättre. Alexander har varit med mig i skolan både måndag och tisdag denna vecka, men idag är han hemma och ska hjälpa till inför loppisen som har öppning på lördag.
Imorgon ska vi bowla med mormor, låter kul va? Haha, sen sover vi nog där.
Snart är det lov, gud så skönt, då blir det skåne för hela slanten, underbart!
Nu är det onsdag och jag har precis haft ett matteprov som jag tror det gick ganska bra på faktiskt. Sitter och läser, men funderar på att se nån film eller serie. Ska även vara med på idrotten idag, duktig tjej.
LÄÄÄSA.
Har nått asfult webcam prograam som gör värsta fula texten där uppe.
Har inte direkt kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

HAHAHAHAHAHA, den andra bilden var ju..., sööt ;) och den första var vacker!! ♥♥♥ och du, ha så roligt i skolan idag! ;) MUHAHAHAHA! :D älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSSSSSSS ♥ :D

2011-02-23 @ 10:12:29
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0