17.40

Blivit dåligt med bloggande dom senaste dagarna.
Varit mycket jobb och mycket kalas och lite loppis på det.

Nu är det iallafall en vecka till skolan börjar. Tycker sommarlovet har gått grymt fort, men det gör inget.
Jag saknar min underbara klass, speciellt Emelie och Malin, har inte träffat dom på hela sommarlovet, helt sjukt.

Igår hjälpte jag mamma på loppisen hela dagen och sen efter det så pysslade jag och Malin, haha, det låter sjukt töntigt, men vi gjorde typ armband och kort. Det var mysigt att spendera lite ensam tid med syster.
Jobbat idag och nyss duschat. Skönt som fan.
Imorgon åker mamma och Per till England så det blir FF enda till söndag, woho, hahaha.

HEJ


Kommentarer
Postat av: evelina

SV: Härligt! (:

2011-08-15 @ 21:37:43
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0