08.26

Hade världens sämsta dag igår, men det blev bättre mot eftermiddagen.
Följde med mamma till jobbet och åkte därifrån till Falun, sen åkte jag och Alexander med hans mormor och kusin till Sundborn och åt mat på nån servering. Sen åkte vi ut till henne i Danholn och fikade och massa. Supermysigt var det.
Sen kom vi hem och började kolla på film med mamma, Per och till och med Robert. Det var nice, men sen var mamma och Per tvugna att ut och åka med bilen pga lite olika saker som jag absolut inte tänker ta upp här.

Nu är jag i skolan efter en sjukt trött morgon.
Men dum som jag är så glömmer jag alltid sladden till kameran så jag inte kan blogga med bilder i skolan.
Men imorgon kommer jag ihåg den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0