12 april

that's what i'm here for
that's why i can hold you just as long as you'll stay
i can tell you what no one would ever say
that it's all right to admit you were wrong
before you know it, all the scars will be gone

Inte varit så taggad dom senaste dagarna, men nu är det bättre! 
Har varit sjuk och massa. Lite drygt.
I skolan nu iallafall men börjar inte förrän fem över tio, så typ en timme kvar. Då har jag prov, som jag inte tränat till. Kommer nog iallafall få g, hoppas jag. Men vi får se det.
Kan ju lägga till att jag fick g på mitt senaste matteprov också.
Det börjar ju även bli vår, då blir jag glader!
Har spenderat helgen med min finaste och bästa syster! ♥
Längesedan vi stog ut med varandra så länge utan att bråka.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

Jag måste bara få säga "grattis!" :') hahahahah :D♥

2011-04-12 @ 19:58:05
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0