lina ♥ alexander

Alexander Löwleide Thorné



Jag älskar verkligen dig. Du är det absolut bästa som någonsin hänt mig. Ingen i hela världen är bättre än dig.
Jag bor i dalarna, och du bor i skåne. Det är långt och vi kan inte träffas varje dag. Visst känns det lite jobbigt ibland, men jag vet att vi kommer att klara det här. Och jag vet att vi inte alltid kommer att bo såhär långt ifrån varandra.
När vi träffas, och jag får se in i dina vackra gröna ögon, då påminns jag om att du verkligen är värd all väntan. För det är du verkligen.
Höstlovet med dig kommer bli underbart, det vet jag, hihi! :D
I will always be with you

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

och jag längtar efter att få se in i dina ögon och få se allt det vackra som du är. ♥

jag älskar dig! längtar till höstlovet! Hihi :D♥



Puss ♥

2010-09-05 @ 18:20:09
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/
Postat av: Alexander <3

åh, vad jag längtar tills höstlovet älskling! :D<3 längtar efter dig och dina varma och mysiga armar :)

du är bäst, och jag ÄLSKAR dig <3

2010-09-06 @ 16:57:04
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0