9 september

Sjuk som en apa.
Har legat i sängen hela dagen idag, bara gått upp en gång för att kissa och hämta en macka.
Hela mitt huvud är helt igen täppt och jag typ kokar samtidigt som jag fryser, så det är svårt att veta om jag ska ha mycket eller lite kläder på mig.
Men nu ska jag iallafall upp och kissa, sen se idol och se om man kan få i sig lite mat kanske. Är hungrig allafall, men inte direkt sugen liksom.
Får se om det blir någon skola för mig imorgon, och om det blir nått dalamys. Har inte packat eller någonting liksom, hehe. :D

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

du är söt, älskling! :)♥ bäst i världen ♥

2010-09-09 @ 21:18:00
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0