8 september

Dagarna går och går, det händer inte mycket speciellt nu. Vaknar, går till skolan, kommer hem, sover, vaknar, äter middag, pratar med alexander, sover. Så ser typ alla mina dagar ut. Men det går bra i skolan iallafall, jag försöker så gott jag kan. Har inte tröttnat än, haha.
Imorse när jag vaknade var jag helt täppt i näsan, men ignorerade det och gick upp.
Jag har märkt att jag typ har slutat sminka mig när jag ska till skolan, vem pallar det på morgonen liksom? Jag går typ upp 25 minuter innan bussen går, haha, smart tjej. Men jag lider inte av det iallafall.
Vi har snart matte, jobbigt, inte snart, utan nu, haha.
alexander ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

men det är ju mitt fel att du kommer upp så sent! ;D haha :)♥ men jag tänker trots det aldrig sluta ringa och väcka dig :) för jag älskar det ♥

2010-09-08 @ 12:10:40
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/
Postat av: Alexander <3

och du behöver inte sminka dig, för du är vacker utan älskling :) pussssssssssssssssssssss ♥♥♥

2010-09-08 @ 12:11:46
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0