14 september

Sitter i skolan och ska snart ha multimedia. Hoppas det blir kul, men jag är sämst på photoshop.
Sen slutar vi, skönt med korta dagar. Det gillar vi! Imorgon slutar vi dock 20 över fyra, mindre kul.
Jag är stolt över mig själv för att jag faktiskt kom upp imorse, direkt när jag hade ställt klockan. 05.15. Jag är duktig.
Idag ska jag plugga, det blir liksom så när man är sjuk i två dagar. Men det klarar vi. 

Om alexander av någon anledning inte skulle vilja gifta sig med mig, så är detta mannen i mina drömmar


Kommentarer
Postat av: Alexander <3

Min lilla plugghäst! :D♥ duktig :)



Och oroa dig inte, det vill jag :) verkligen :)♥♥♥

puss ♥

2010-09-14 @ 12:56:19
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0