dag 02 - min första kärlek

Man har ju haft förälskelser i lågstadiet och mellanstadiet, men det kan man ju inte riktigt se som att det räknas.
Min första kärlek var en kille som jag träffade genom scouterna. Han hade långt svart hår och jag var kär. Vi var tillsammans och det var fint. Sen tog det slut efter 2 månader, men vi är fortfarande goda vänner. Vi träffas och umgås ibland. Detta var 2008.
Sommaren 2009 blev jag kär i en kille som jag träffade via en kompis. Det var nog min jobbigaste kärlek jag har haft, för vi var sjukt bra vänner, men min kärlek var inte besvarad. Detta resulterade i massa bråk och tillslut så slutade vi prata, och vi är väl fortfarande vänner men vi pratar nästan aldrig. Jag hade svårt att komma över honom och det tog lång tid.
2010, då träffade jag världens underbaraste kille, som jag älskar och som älskar mig tillbaka. Det är nog min första riktiga kärlek. Kärlek är inte bara att vara kär i en person, utan att älska någon och att vara älskad tillbaka. Är man kär i en person så vet man att man kan göra vad som helst för den personen.
Jag älskar dig, alexander ♥



Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

åhh, jag älskar dig så så så såååååå mycket! ♥

lina, jag skulle göra vad som helst, när som helst för dig. utan de mista tvekan! ♥



du är min kärlek ♥ mitt allt ♥ MIN ♥ sötast ♥ och sååå vacker & fin på alla sätt som finns ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-11-27 @ 01:01:14
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0