dag 01 - om mig

Jag heter Lina och jag går första året på Nti-gymnasiet i Falun. Jag trivs jättebra i min störda klass, alla passar in på sitt eget sätt, det är skönt. Jag har lite svårt att klara av skolan, vilket jag visste redan när jag började här, men jag kämpar på.
Jag bor i Arkhyttan som ligger utanför Säter med min mamma, min syster, min mammas sambo, och hans två barn. Det ligger lite utanför allt, och på vintern är det jävligt kallt, men somrarna, dom är awesome där ute.
Jag har även en pappa som bor i Borlänge, där har jag mina två småsyskon också. Där spenderar jag dock inte lika mycket tid som jag gör i Arkhyttan.
Jag har jättefina vänner och världens finaste pojkvän, som dock bor i skåne, men vi försöker träffas så ofta som möjligt, och det funkar perfekt. Vi har ni varit tillsammans i snart 5 månader, helt underbara månader.
På fritiden spenderar jag mycket tid framför datorn, är med vänner & pojkvän, lyssnar på musik och försöker hänga med i scouterna.
Håkan Hellström kan man nog kalla min favoritartist, han betyder sjukt mycket för mig, och när jag får gå på hans konserter så är mitt liv på topp! Gillar även Kent, A Day To Remember, Daniel Adams-Ray med mera. Har väldigt blandad musiksmak om man säger så. Jag tycker även om att läsa, det tycker jag är avslappnande.
Min syster har en väldigt stor plats i mitt hjärta, och jag älskar henne vääldigt mycket, även om vi bråkar massa, men ibland har vi sjukt kul.


Kommentarer
Postat av: Alexander <3

Jag älskar dig!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



min sötaste :)

2010-11-25 @ 17:18:07
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/
Postat av: malin, :)

älskar dig med !!!!! <3

2010-11-29 @ 18:38:20
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0