19 november

Jag fattar inte, nu har jag varit sjuk hela den här veckan, och så länge har jag aldrig varit sjuk förut. Det är helt galet. Jag bara hostar och hostar. Är typ helt död i huvudet också, och ibland känner jag feberkänslor, men inte hela tiden.
Men idag är en bra dag, för idag kommer min älskling hit och stannar till söndag. Det kommer bli fint det.
Så idag drar jag in till borlänge vid tre, fast jag är sjuk.. Dåligt. Hoppas för guds skull att jag är frisk nästa vecka, annars tänker jag gå till skolan iallafall, för nu är jag trött på att bara ligga hemma och göra ingenting. Visst, i början är det skönt, men man tröttnar rätt fort..

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

klockan är kvart över 1 på natten nu och jag är CPtrött, men jag ville iallafall gå in och kommentera din blogg på något sätt :) så jag skriver;



JAG ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DIG! :)<3 nu ska jag sova, ligga och drömma om hur underbar du egentligen och verkligen är! <3<3<3<3 puss älskling! <3<3<3<3 :)

2010-11-22 @ 01:18:08
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0