11 november

Sitter i skolan, har lektion, men jag är olydig och bloggar iallafall.
Imorse orkade jag verkligen inte klä på mig, så har typ mjukisbyxor, och då var jag tvungen att ta malins skor, och dom är sjukt kalla, så jag fryser som fan om fötterna.
Vi ska jobba med vårat projektarbete idag, med sötaste malin och emelie!
Fast jag är så jävla trött och har ont i huvudet, får se om jag stannar hela dagen idag, men tror det, för jag pallar inte missa mer i skolan, ligger redan lagomt efter.
Snart ska jag äta choklad, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

choklad lyser alltid upp tillvaron! (♥ ♥ ♥)

hehehe, ja det gör du med älskling :)



puss ♥

kyss ♥

kram ♥

fis ♥

vink ♥



hejdå, love ya' ♥

2010-11-11 @ 20:18:52
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/
Postat av: Pappa

Klä på däj ordentligt unge. Kram

2010-11-11 @ 20:40:05
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 23:04:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0