känner du mig, på riktigt?

Namn: Lina Rehn
Piercingar: Nope
Tatueringar: Nix, snart!

Längd: 167 kanske.
Skostorlek: 37-38-39 :D
Hårfärg: Svart
Fräknar: Nope
Motto: Inget.

Kär? Mja....
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, ofccc.
Tycker du att du är attraktiv? Nej.
Dricker du? Det händer!
Röker du? Ja.
Vilket schampo använder du? Ingen aning, det som finns i hemmet.
Vilken parfym använder du? Min systers.
Vad är du rädd för? Spindlar!
Gillar du att tvätta? JAG ÄLSKAR DET <3 nej.
Gillar du berg- och dalbanor? ja!

Senaste...
Filmen du hyrde? Kommer jag inte ihåg, det var 100 år sedan.
Filmen du köpte? Ännu längre sen.
Låten du hörde? Travis McCoy - Billionaire <3
Låten du laddade ner? Don't remember.
Personen du ringde? syster.
Personen som ringde dig? mami.
TV-program du såg? Cold Case
Person du tänkte på? ----- :(

Favorit...
Låt: Sjukt svår fråga egentligen.
Sak att göra: Sova, hihih :)
Sport: Ingen :D
Dryck: COLA <3
Kläder: Pyjamas.
Film: Svårt... A Beautiful Mind.
Bil: Vene, vill ha en bubbla :D
Serie: Andra Avenyn.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ohja.
Gråtit över en flicka? Jodå.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nix.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal...
Gånger du varit kär? 2.
Gånger ditt hjärta brustit? 2.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inget, vet inte.
Tjejer du kysst? Haha, flera av mina vänner!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Flera stycken :D
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vene :D

Senaste...
Boken du läste? Håller på med flera olika nu,
Personen du fick e-mail av? Reklamskit.
Personen du fick brev av? Skolan, typ.
Personen du fick sms av? mårten.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? HAHa.
Saken du köpte? Vet inte,  :o

 

Vad har du gjort idag? Ingenting alls,
Var det kul? Nej.
Brukar du svära mycket? Ja.
När stiger du upp på morgonen? I princip när jag vaknar.
Vad har du på dig? Pyjamas <3
Vad ska du göra ikväll? Sova, chilla.
Vad är du allergisk mot? Ingenting faktiskt, lite överkänslig mot kiwi bara.
Var har du ont? Magen :(
Använder du hårspray? Jodå.
Kan du stå på händer? Nej
Kan du sjunga? Nej.
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN, min älskling <3
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? JA.
Är du glad nu? Nej.
Var du glad igår? Nej. :D
Vad dansar du till? Ingenting, jag dansar aldrig.
Stockholm är... ? Bäst.
Göteborg är... ? Bättre.
Kan du sjunga? Nej.
Spaghetti eller makaroner? Makaroner.
Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0