igen...

Kände för att skriva lite mer idag, vet inte varför, säkert för att jag har en ny design, och jag är taggad!
Satt precis och läste igenom inlägg på min gamla blogg www.linarehn.blogspot.com, gud vad jag klagade. Varenda inlägg så är det bara en massa gnäll, fattade inte ens varför folk läste det. Haha, patetiskt. Visst, den här också kanske består av massa gnäll, men verkligen inte lika mycket.

Och en sak som jag glömt att skriva överhuvudtaget är att imorgon klockan nio på morgonen så ska jag, mamma & per på handledarkurs för att få börja övningsköra, kul! Lite jobbigt att det är klockan nio på morgonen, för då kommer jag få gå upp astigigt och göra mig iordning, för mamma skjutsar mig, malin & moa direkt till falun imorgon, för att gå på seaside, så jag lär ju vara skapligt trött då, men det fixar man med lite sprit på kvällskvisten!

Och eftersom jag har massa gamla bilder på den här datorn så tänkte jag bjuda på några!

Vi börjar med den här, på min underbart sötaste syster!


Sen lite såhär, på finaste linda & jenny


Sen en på mig, hahahaha, fan vad kul vi hade den dagen!


en från när vi kollade på håkan hellström i falun


en från en dag som jag aldrig kommer glömma, med finaste syster!


syster, peace and love, 2008.


ja jävlar, hur man har sett ut...


emma ♥


-


jag, jenny och denise på kupolen.


jag & mamma såg marilyn manson i sthlm ♥


julafton 2007. HAHAH.


sommar 2007, jag hade rosa hår, och jenny var söt!


jag fyllde 15, och denise bakade finaste tårtan!


lindas pool ♥


mina brillor <3


bilden som alla verkar gilla, hahah!


håret var ju .. saknar det lite!


den här bilden får fan avsluta! jag, linda och denise sminkade jenny. typ första gången hon hade smink, eller nått! riktigt jävla söt.

Nu blev det ett extremt långt inlägg.
Nu ska jag käka lite kvällsmat, sen duscha! PussS!Q!!

Kommentarer
Postat av: linda

hahah, fint!!!!! :D



och åh, bilderna på mig sög ju :D det ser ut som jag går på vattnet ;)

2010-05-22 @ 15:30:04
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0