29 maj

Jag förstår inte grejen.
Jag förstår ingenting.
Och jag bara klagar, ska försöka få detta till ett inte klag-inlägg.

Jag är inte så taggad till någonting, men jag försäker.
Idag tror jag att jag ska ta en promenad, det är bra för huvudet, men jag vet inte om jag orkar, har knappt ätit eller sovit på två dagar nu, fattar inte varför, jag har så jävla ont i magen hela tiden. Ska iallafall försöka få i mig lite yoghurt snart.
Tänkte även att jag skulle börja bläddra i böckerna som vi fick på handledarkursen på körskolan. Kul, jag längtar tills jag får börja köra!
Men jag gillar verkligen inte att det är mulet väder ute, igår var perfekt, då var det sol. Fast då var jag på biblioteket i typ 4 timmar, haha, medans jag väntade på mamma, men jag läste många intressanta böcker om kaniner!
Tänkte jag skulle försöka ta ut henne idag ocg ta lite kort, hon är så söt!
Iofs så trodde jag det var en kille.. så jag döpte den till Sid, innan jag visste, osmart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0