21 maj

Imorgon fyller Malin 15 år.
Imorgon är det 2 månader tills jag fyller 18 år.
Imorgon är det Seaside.
Imorgon blir bra!

Har precis vaknat, borde gå ner och jobba, men jag är så förbannat trött, och dessutom har jag ont i huvudet. Och jag borde städa idag, och jag måste hänga min tvätt, och jag borde städa min kaninbur. Men uäh, jag orkar inte.
Men imorgon kommer bli fint, med alla mina finaste vänner. Det enda jag hoppas på är bra väder, inte som det som var igår, fär det var jobbigt, jag tycker verkligen inte om åska och regn, och definitivt inte blixtrar. Så igår när jag skulle sova så låg jag har helt vettskrämd och det bara blixtrade hela tiden.
Det kliar, jag har säkert 20 myggbett på kroppen, och uh, det är bland det värsta med sommaren, men det hör ju även till.
Funderar på om jag ska sätta mig vid mammas dator och fixa om på min bloggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0