godnatt

Nu tänker jag sova, eller snart, kissa först, sen städa kaninburen.
Tur att det brukar gå ganska fort.
Kollade på film nyss med delar av familjen, först Prince of Persia, jag somnade efter typ en halvtimme. Sen kollade vi på Oceans 13, och den fattade jag ingenting av.
Egentligen är jag knappt trött, har vänt på dygnet helt konstigt.
Imorgon blir det iallafall att kolla på niornas bal, kusin ska ju gå! Sen sova hos mormor, så vi får se hur det blir med bilder och uppdatering.
Händer inte så mycket mer denna vecka, på fredag kanske man drar till Leksand med Jenny och kollar när hennes Gustav tar studenten. Sen blir'e party någonstans i borlänge minsann!

Nu håller jag på att kissa ner mig, puss!

Kommentarer
Postat av: malin

jodå det är väl bra med mig.



göra idag då?

2010-06-08 @ 09:34:15
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0