9 juni

Alla på balen igår var riktigt söta! Speciellt kusinen min!
Har lite bilder


Pontus och Linda


Söta!


Söta Moa och hennes vänner!


På ingång till galaxen.


Emma!


Haha, aja, jag bjuder.


Mormor och Pontus


Fin tjej!

Så, det var fint.
Sov hos mormor igår kväll, och hon är bäst! Hon har lånat mig sin gamla kamera, som jag kommer få ha hela sommaren, så det blir massa fina bilder hela lovet. Awesome! Precis vad jag behövde.
Igår fick man reda på att man kanske inte kommer kunna gå på Peace and Love heller.. Biljetterna börjar ta slut, och jag har inga pengar, och mamma har inte heller några pengar, så det suger ju. Menmen, man får väl hoppas på det bästa.
Blir ensam hemma hos mormor idag, hon ska bort, och jag ska vänta på mamma, så vi får väl se vad dagen har att erbjuda.
Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

svar: men det kanske finns några billigare på blocket? alltså det är inget peace and love utan dig vet du!

och ja men eller hur :o fast det är nog inte så stort där så bara du hittar vägen dit så är det nog inga problem. men jag har inte heller varit där, vill inte flytta heller. blä! saknar dig också sötnos! <3

2010-06-09 @ 10:46:57
URL: http://www.nattstad.se/lindanellfors

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0