8 juni

20 dagar kvar till Peace and Love, och jag har fortfarande ingen biljett. Det känns lite jobbigt, för tänk om dom tar slut. Och håkan kommer inte, det gör mig lite ledsen faktiskt. Men massa annat bra ju, Kent, Lasse Lindh. Underbart!
Och den 20 juni, om 12 dagar alltså, drar jag iväg, långt ner till skåne! Med mormor, tält och massa packning! Vi gjorde det förra året också. Fan alltså, vad fint det är där nere. Det enda som fattas är en kamera.... Ni måste ju få se hur underbart det är!
Idag känner jag att livet leker! Städa, tvätta, gå en sväng, åka till borlänge, kolla på bal, sova hos mormor! Finemang!

Kommentarer
Postat av: linda

men alltså, du måste skaffa dig en biljett! varför har du ingen än? :o



den 20onde har jag namnsdag! blir du borta över midsommar eller när kommer du hem? :) <3

2010-06-08 @ 21:36:24
URL: http://www.nattstad.se/lindanellfors

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0