3 juni

Mycket att göra idag, städa, städa kaninburen och börja flytta ur saker från mitt nya rum som jag ska få. Det kommer bli så perfekt när det är klart! Har planerat allt. Kanske tar lite bilder så ni får se hur det såg ut innan jag började göra om!
Och jag och malin har lånbytt telefon, så här sitter jag med en touchmobil som är lite sne liksom. Men den är faktiskt ganska skön, fast samsung, vet inte riktigt vad jag tycker om det alltså. Jag saknar min babe, min bästa telefon!

Vet inte om det blir falukalaset på fredag. Jag har ingen dricka.
Vet inte om det blir Play! på lördag. Jag är pank.

Kupolen igår med malin, moa och mormor, sen kom mamma också!
Jag fick ett par leggins av mormor, och så köpte jag en tröja, som var för stor, så mami ska byta den idag. Kommer kanske upp en bild sen eller något.
Åh, jag längtar faktiskt till skåne också. Den 20 juni åker jag och mormor buss enda ner till helsingborg. Kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0