20 juni

Sitter på bussen mot göteborg nu, ska sedan vidare till helsingborg.
Kulkul, buss i 11 timmar känns ju lockande. Har redan börjat tröttna, och vi har åkt i typ en och en halv timme bara. Dessutom tycker jag det borde finnas ett rökrum i bussen. Sitter här och bara väntar tills vi ska stanna, haha.
Åh vad jag kommer sakna alla där hemma, speciellt mami ♥
Typ direkt efter att jag kommit hem, så är det peace and love, jag längtar. Så nu blir det att ta det chill i en vecka i skåne, sen köra med hårdhandskarna på peace and love. Hoppas bara det blir fint väder båda dom här två veckorna!

Nu ska jag sova lite på bussisen tror jag.
PussN

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

tack... Allt bra med dig idag?

2010-06-20 @ 11:45:51
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0