1 juni

Tur att det inte regnade idag, eftersom att det är den första officiella sommardagen!
Och 10 dagar kvar till sommarlov, men det känns iofs som att jag har det nu, för imorse så glömde mamma väcka mig, så jag vaknade precis alldeles nyss. Så idag tänkte jag ta det lite chill och städa mitt rum.

Vad tråkigt det är med svart bakgrund på bloggen, men jag orkar verkligen inte ändra igen, så det får vara så. Lev med det.
Ja, och förresten r.i.p charlies lekland.
Eller vem fan bryr sig egentligen? Inte jag iallafall. Om jag hade varit 5år så kanske jag hade blivit ledsen.

Tipsa mig om några bra och roliga bloggar att läsa, jag tycker det är så sjukt skönt att bara sätta sig, och gå igenom listan med bloggar som man läser. Fint.

Kommentarer
Postat av: alexandra

egoina är ju underbar! :)

2010-06-01 @ 18:13:13
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0