-

Nu har jag vaknat igen, sov så sjukt skönt inatt alltså.
Kan ju bero på att jag la mig så sent som jag gjorde.
Nyss käkat frukost som bestod av två rullar av tacobröd med ost på, och ett glas juice. Finfint!
Jag sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda. Ska städa åt min kanin iallafall, sen blir det kanske att köra bil en stund.
Jag har börjat blogga på lite olika sidor nu, för jag funderar på vilket som är bäst. Just nu funderar jag på mellan blogg.se och devote.se.
Jag gillar blogg, tycker det är en awesome bloggsida, och även den jag fastnat mest för.
Dessutom så är den orginell när det bara är .blogg.se, alla andra låter så fula.
Typ som bloggsida.se? Eller bloggplatsen.se? Vem vill ha något sånt?


Sommaren är verkligen awesome. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0